lägger i en till växel

Jag påbörjar min andra vecka på radion samtidigt som jag lägger i ytterligare en växel när det gäller porträttfotograferingen vid sidan om. Nej, jag har inte glömt av mitt lilla projekt, det har bara fått vila lite i bakgrunden medan världen har vänt sig upp och ner och sen tillbaka igen. I helgen lugnade livet ned sig rejält och eftersom jag inte kan ligga på soffan och inte göra något i mer än en dag tog jag tag i projektet att boka fotograferingar. Via en bröllopssite har jag fått tag i inte mindre än tre bröllopspar som vill att jag kommer och fotar deras stora dag. Det känns verkligen jätteroligt! Och alla är så glada och lyckliga. Det är så man själv blir lite lycklig av att prata med dem om deras fina dag som stundar. Och det är inga små enkla bröllop som planeras. Nej, det är höstbröllop vid vattnet, saxofonister och lyktor som ska sväva upp i himlen i skymningen.

Utöver bröllopen har jag en ettårsfotografering nu i april, en morgongåvafotografering i maj, en gravidfotografering i juni och eventuellt en nyföddfotografering i augusti. Heja mig! Efter den här sommaren så känns det som att portfolion kommer att vara välfylld och kanske är verksamheten redo att ta fart på lite mer allvar nästa år.

Om du är nyfiken på min webbsida finns den här: www.louisefoto.com

Lämna en kommentar